Digitale stof wegblazen #1

Iemand zei tegen mij: ‘jij had toch zo’n blog, ofzo?’. Ik ontkende. Ik heb geen blog.

Maar hij had wel gelijk. Ik was het strak vergeten. Het is deze blog, en ik heb er al sinds maart niks meer op gepost. Daarom een lijstje met komende optredens, omdat ik dan gewoonlijk wel leef – te beginnen morgen op Artibosch in ‘s-Hertogenbosch.

1 september treed ik twee maal op op het Bossche festival Artibosch, rondom de Sint Jan. Op de site ben ik een ‘sneldichter’.
9 september draag ik voor tijdens een middag omtrent de Millingerwaard, nabij Millingen.
15 september draag ik ’s middags voor bij het programma van de Onderkast op het Nijmeegse strand het ‘Zomerkwartier’.
19 september draag ik voor in Beuningen, om 8 uur in het Molenhuis.
25 september draag ik voor bij de literaire avond Kopwit in Zutphen.
27 september doe ik een Nico Dijkshoorntje bij een discussie in het Gelders Provinciehuis in Arnhem (besloten).
28 september sta ik samen met de andere schrijvers van het literair agentschap van de Wintertuin op de Kunstnacht in Nijmegen, in de Mariënburgkapel, samen met Op Ruwe Planken.
5 oktober draag ik voor op festival North Sea Poetry in Castricum, met een wielrenfiets.
9 oktober sta ik op “Buitenzinnen” in Den Bosch, als stiftdichter.
20 oktober draag ik voor bij de presentatie van het nieuwe nummer van Sla-avier in Weerlicht, Nijmegen.
25 oktober draag ik voor tijdens het literair festival De Geest Moet Waaien in de Schouwburg van Deventer.
26 oktober dans ik stoel en draag ik voor met de literaire stoelendansgroep op de Cultuurnacht van Tilburg.

Geef een reactie

