Woelmuis

Tussen het mentorpapaschap van de RU-introductie door, vond ik de tijd om tijdens de Waai-week, twee weken geleden in de Nijmeegse Paraplufabriek, het volgende rommelige tekstje te schrijven:

Dan rest mij nog wat huishoudelijke mededelingen: een recensie van mij is te vinden in het nieuwste nummer van Volonté Générale. Op Manuscripta kon ik mijn literaire stoelendans-titel niet prolongeren. Johan Roos is de nieuwe kampioen. Een interview met mij is te vinden in het nieuwe nummer van het Vlaamse tijdschrift De Auteur. Komende 10 september Dijkshoorndicht ik in de LUX naar aanleiding van een verkiezingsdebat, en 17 oktober sta ik op het Nijmeegse poëziefestival Onbederf’lijk Vers. Tot zover de mededelingen.

Geef een reactie

