Jongens & Overledenen

Nee, dat is niet de naam van een stompzinnig versje. Ik zou niet durven. Ik moest een bericht aanmaken om me er van te weerhouden met de muziekozies door te gaan. Nu er iets anders staat, is de serie definitiever afgelopen.

Inhoudelijk staat er in dit bericht niet meer dan dat er morgen een literaire avond is in de Troubadour te Tilburg: Aardige Jongens geheten. Ook ’n serie, want dit is de zesde keer. Daar draag ik voor (morgen dan, bedoel ik). Als voorproefje is er door organisator Martijn Neggers een kek filmpje gemaakt:

Volgende week is er dan ’n voordracht op het kerkhof van Den Bosch, in het kader van Zielen in Gedachten, zie: http://www.zieleningedachten.nl/

Dus dat. Hopelijk is de titel nu wat beter te verklaren.

Geef een reactie

