Geen agenda hier

Omdat een agenda als bericht hier een beetje onoverzichtelijk is -alsof je in je aantekeningenblok zomaar tussendoor wat opschrijft- ben ik van plan een apart kopje met “agenda” te maken. Ik typ dit plan echter eerst hier, en zodoende is bij verschijnen van dit bericht nog geen kopje met agenda aangemaakt.

Dat ten eerste.

Ten tweede een opmerking van Write Now, over mijn inzending voor de editie in Eindhoven:

“Maar, Eindhoven, er is ook wel degelijk veel goed gegaan. Een aantal van jullie schuwde het experiment niet, en had een helder doel voor ogen. Die experimenten en die toewijding pakten in meer of mindere mate van succes uit, maar de poging valt altijd te beapplaudisseren. Een experiment dat volgens de jury zeer succesvol uitpakte – maar helaas net niet genoeg om in de prijzen te vallen, waren de gedichten van Wout Waanders. Hij heeft risico’s genomen, en de jury wil hem graag aanmoedigen om zo ambitieus te blijven en met wat kritische zelfreflectie vooral noest en onverdroten door te blijven schrijven.”

Probleem is, dat ik niet meer weet welke gedichten ik heb ingezonden, omdat Write Now werkt met een site waarbij je iets moet uploaden, ipv een mailadres…

Nu kan ik direct publiekelijk bekend maken dat ik Sebastiaan Andeweg erken als mijn literaire meerdere, hij won nl. wel de derde prijs bij Write Now, te Gouda.

Dat was het.

Of toch niet, aankomende dinsdag: literaire avond met als thema “jeugdpoëzie”, met de geweldige Jaap Robben en een van mijn eerste (jeugd-)literaire voorbeelden Erik van Os, en met ondergetekende. 8 uur in Café Sjiek te Nijmegen.

4 Reacties op “Geen agenda hier

  1. Ochjee, dat is me veel te veel eer. Desalniettemin gefeliciteerd met je eervolle vermelding! (Een derde prijs is ook eervol, maar dat wordt niet speciaal vermeld.)

  2. Dank.

    Technisch kan ik er niets anders van maken. 🙂

  3. zo herkenbaar. mijn kunstje: even een bestandje aanmaken waarin je intikt wanneer je wat waar naar toe opstuurt. even wat geklungel, en telkens weer denk je waar-doe-ik-dit-toch-voor totdat je wéér afgewezen wordt (ik mag die Imke niet) en dan plots: ojaa!

  4. Dat heb ik mezelf idd voorgenomen te doen voortaan. Handig, weet je gelijk waar je al aan meegedaan hebt.

    Maar schrijf gij ook nog? Tof!

Geef een reactie

