Het tweede bericht

Op het eerste bericht volgt het tweede bericht: de site is nu echt af. Ik heb er genoeg van, klaar, basta. Het thema blijft wat het is, en de naam ook. En het plaatje: hierin zitten mijn initialen verscholen. Het was nog een heel gepuzzel om de plaatjes om en om te spiegelen. Misschien wordt ik ooit nog wel een techneut. Wie weet.

Losse armpjes: ze staan voor het schrijven als je niet wil schrijven, het niet kunnen schrijven als je moet schrijven, het schrijven wat je niet wilt lezen, het niet willen terug lezen wat je hebt geschreven, alsook: het schrijven van nietszeggende blogberichten.

4 Reacties op “Het tweede bericht

  1. Mag ik toch nog een suggestie doen? Een rss-feed. Dan kunnen we je in de gaten houden!

  2. Ja, dat weet ik niet precies. WordPress is me nog een beetje een raadsel af en toe. Zie je het niet ergens in de opties staan?

  3. Bij mij lukte het zo: in dat beheer-je-site-menu of admin-blabla of hoe je het ook wilt noemen, ga je naar ‘weergave’. Vervolgens ‘elementen’. En dan kun je een RSS ding in je zijmenu neerzetten.

Geef een reactie

